דלג לתוכן דלג לפוטר

אמנותי

כשהתקופה קשה – הבניה קלה

בתקופות קשות, כולנו צריכים תמיכה. מישהו שיחזיק את היד, מישהו שיהיה שם עבורנו, מישהו להניח עליו את הראש. מישהו שיגן עלינו מכל מה שקורה בעולם, מישהו שייתן תחושה של הגנה ושקט נפשי ואת הידיעה שלא משנה מה יקרה – אנחנו מוגנים. כולנו זקוקים לבית שייגן עלינו. ובית – זה ביתנית.

על חשיבותה של תחושת הביטחון

כבר באלף הקודם הבינו פסיכולוגים כי הביטחון הינו בין הצרכים הבסיסיים והראשוניים ביותר של האדם. הביטחון הקיומי והידיעה כי הקיום שלנו מוגן הם בין השלבים הראשוניים בחוויית הרווחה הנפשית האנושית. ובתקופות כמו התקופה בה אנחנו חיים, לפעמים נדמה כי תחושת ביטחון אמיתית רק הולכת ומתרחקת מאיתנו.

שמירה על שפיות בתקופות מתח

כבר עידנים שהאדם אינו חי כשהוא חשוף למפגעי הטבע, ועדיין סכנות קיומיות מהלכות מעל ראשנו ואף הופכות משוכללות יותר ככל שאנחנו מתפתחים. נכון להיום, גם בנייה מסורתית אינה יכולה להגן עלינו באמת במקרה של מלחמה או אסון טבע. וכשהזמנים מתלהטים כמו בתקופה הנוכחית, צריך מישהו שיגן. או משהו.

למשהו הזה קוראים בית.

שומרים על הבית

בתקופות מתיחות, כולנו רוצים להרגיש בטוחים בתוך הבית שלנו. לא רק מוגנים מרעשים וזיהום, אלא לא פחות מכך ואולי אפילו יותר, מסיכונים אקוטיים לחיינו. מרחב מוגן הוא אלמנט חיוני במקרה הזה. אבל מה קורה בבתים אחרים? או מה יקרה אם הממ"ד רחוק?

מבנים טרומיים נועדו לתת בדיוק את תחושת הביטחון הזו: בהיותם מיועדים מראש ליצירת ביטחון לדיירים, המבנה הטרומי המודולרי תוכנן ועוצב בקפידה בהתאם לצרכי המציאות העכשוויים ועל פי התוויות ייחודיות המותאמות לכל לקוח.

כבד בחדשות, קל בלב

הבנייה הטרומית המודולרית אמנם משתייכת בעיני הציבור לשיטת הבנייה הקלה, אבל היא מתוכננת למן הפרט הראשוני ביותר – להיות אי של ביטחון בעולם של חוסר יציבות. איך זה בא לידי ביטוי?

  • בידוד מקסימלי

הבידוד במבנים הטרומיים מורכב הן מהבטון שממנו עשויים הקירות, הן משכבת הביניים שמטרתה יצירת בידוד נוסף – תרמי ואקוסטי והן משכבה נוספת חיצונית. יחד, הקירות כמו "כורכים" את שכבת הבידוד ויוצרים חומה מגנה של שפיות ובטחון בבית.

  • דיוק מקסימלי

הבנייה הטרומית מתוכננת למן הנקודה הראשונה ועד לשלב הביצוע ומסירת המפתח –  תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ותחת פיקוח מקסימלי והדוק של מומחים בתחום. יציקת הבטון מתבצעת לתוך תבניות שהוגדרו על ידי תוכנה ייעודית ונקבעו מראש. כך, כאשר יוצקים את הבטון לתוך התבניות – מבטיחים את הדיוק המקסימלי בתוך מינימום זמן.

  • עמידות

כבר אמרנו שהבנייה הטרומית המודולרית היא ממש לא בנייה קלה מבחינת רמות הבטיחות והביטחון? הבטון הוא חומר הגלם העיקרי המשמש לבנייה בשיטה המודולרית – וכולנו יודעים מה מייצרים מבטון. כשהבית שלכם ממוגן מכל סכנה אפשרית באשר היא, אין שום דבר שיכול להפריע את השלווה והביטחון שלכם. אתם בפנים – ושהעולם בחוץ ימשיך להתנהל כסדרו.

  • מהירות קבלת התוצאה

בתקופה מאתגרת כמו זו שאנו חיים בה יש מספיק הפתעות ואף אחד לא צריך הפתעות נוספות. נהפוך הוא: מה שכולנו מבקשים הוא רוגע ושקט נפשי, ביטחון וודאות. בניית בית שתימשך עכשיו כמה שנים טובות יכולה להיות רק עוד לחץ במקום אמצעי להפגת לחץ. היתרון הגדול של הבנייה הטרומית המודולרית בא לידי ביטוי במהירות התוצאה: כי בימים כמו אלה, אין מקום להמתנה בכסיסת ציפורניים ובחרדה.

  • עמידה בהתקנים מחמירים

זה לא סוד שבישראל יש נטייה כללית פחות להשקיע פחות כשמדובר בשמירה על סטנדרטים. את המחירים אנחנו כבר מכירים מהיסטוריה של בנייה לא מפוקחת במבנים קיימים. בביתנית, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לעבוד בפחות מהסטנדרטים הקפדניים ביותר בתחום הבנייה. השם, הניסיון והמומחיות שלנו מחייבים אותנו. מסיבות אלו, בנייה טרומית מודולרית בביתנית היא הבטחה לשקט נפשי.

מבנים טרומיים מבטון מציעים המון יתרונות. הם מבודדים ועמידים, יש בהם הכנה לחשמל, ניתן לרהט אותם כפי שרוצים ואפשר לבנות אותם בהתאם לצרכים ספציפיים ודרישות אישיות.

הייחודיות של ביתנית

למה דווקא ביתנית? מבין מגוון חברות המציעות כיום שירותי בנייה קלה, או יותר נכון; בנייה טרומית מודולרית, למה לבחור דווקא בביתנית?

בביתנית לא מתרשמים משיטות. אמנם, הידע הרב שצברנו במשך השנים מאפשר לנו לעבוד בצורה שיטתית ויעילה יותר, אבל כשמדובר בביטחון של הלקוחות שלנו אין שום מקום לפשרות. כל אחד מהלקוחות שלנו הוא בן בית: יש לו שאלות ויש לו צרכים מיוחדים משלו, יש לו פנטזיות וחלומות להגשים, יש לו את הוויז'ן הייחודי שלו בעיני רוחו והוא אישיות ייחודית.

המומחים של ביתנית שואפים תמיד להתמקצע וההתמקצעות שלנו עוברת דרך הקשבה לצורך הייחודי של כל אחד מלקוחותינו ומתן מענה אישי תוך למידת הצרכים הייחודיים לו. מוזמנים לבקר אותנו ולבדוק בעצמכם!

שתף את המאמר הזה:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
חזרה לדף הבלוג הראשי

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כשהתקופה קשה – הבניה קלה

אנחנו חיים בתקופה רוויית מתחים וכל אחד מאיתנו חווה את המתחים בדרכו. כאשר הכל סביבננו הולך ונעשה מעיק, כולנו צריכים להבטיח לעצמנו פינות של ביטחון.

קרא עוד »
דילוג לתוכן