דלג לתוכן דלג לפוטר

אמנותי

בנייה מודולרית – לאנשים שבונים מתוך חופש מחשבה

אנשים שחושבים חכם – עובדים חכם. זו בדיוק הסיבה שאנשים כאלה לא מתפשרים על מזעור עלויות, מקסום רווחים ושימת דגש על האיכות הטובה ביותר. כשמדובר בבנייה למטרות פרטיות, לכל שקל יש חשיבות. אחרי הכל – מדובר בבנייה שתשרת אתכם לטווח ארוך, כשהיא מבוססת על חשיבה נכונה, תכנון ברמה הגבוהה ביותר ושמירה על סטנדרטים בלתי מתפשרים.

חושבים על הגדלת ההכנסה הפסיבית? מתכננים בית לילדים שהתחתנו? בדיוק לשם כך פותחה שיטת הבנייה הנפחית המודולרית – בנייה לאנשים שחושבים חכם ועובדים חכם.

היתרונות הייחודיים לשיטת העבודה המודולרית הנפחית

שיטת הבנייה המודולרית הנפחית – הטכנולוגיה החדשה המבטיחה מינימום זמן בנייה, מינימום עלויות ומקסימום תועלת. איך זה קורה? פשוט: בשיטת הבנייה המודולרית הנפחית עובדים מודולרית. משמעות הדבר היא כי הבית שעליו חלמתם נבנה מתחילתו ועד סופו במפעל עצמו ומקבל את היחס הטוב ביותר לכל אורך הבנייה.

לא עוד אנשי מקצוע שמגיעים בזמן שנוח להם, לא עוד "עיגולי פינות" שנועדו לסיים תהליכים במינימום זמן וקצרי תקשורת בין מומחים בשטח הבנייה: כל התהליך, משלב התכנון ועד לשלב ההנחה בשטח – יוצר את הבית המוגמר ברמה הגבוהה ביותר.

השיטה המודולרית הנפחית שמה את הדגש על בנייה אחידה ומאפשרת תכנון וביצוע של בתים מתקדמים בבנייה טרומית תוך שימוש במינימום רכיבים. היתרונות לכך הם רבים: מינימום סדקים, מינימום תקלות, מינימום עיכובים בתהליכי בנייה, מקסימום איכות ותועלת.

במקום לבנות לבנה אחר לבנה, קיר אחר קיר ושכבה אחר שכבה, הבנייה המודולרית הנפחית מאפשרת יצירה של חדרים שלמים בתהליך אחד, ומבנים מוגמרים בתוך שלושה חודשים. קראתם נכון – בית מוכן בתוך שלושה חודשים.

כמה טיפים חשובים

רגע לפני שאתם משקיעים את מיטב כספכם אצל קבלן, חשוב לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • מה רמת המקצועיות של המפקח על הבנייה
  • האם הבנייה עומדת בתו התקן
  • משך זמן הבנייה
  • כמה עומס יוטל עליכם
  • מי מנהל את הבנייה בפועל
  • איכות ורמת המקצועיות של אנשי המקצוע המעורבים בתהליך הבנייה
  • משך זמן הבנייה משלב התכנון ועד שלב מסירת מפתח

כל אלו לרוב הופכים את תהליכי הבנייה למייגעים ומעייפים, אם אינם מתוכננים כהלכה. מרבית מזמיני הפרויקטים אינם מכירים את רזי התחומים ועלולים למצוא את עצמם רצים מאיש מקצוע אחד לאחר, מנסים למזער נזקים שכבר נעשו. כדי להימנע מנזקים העלולים לעלות לכם עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים, חשוב להבטיח מבעוד מועד כי אתם נותנים לגורם מיומן לנהל את העבודה.

בביתנית מעסיקים רק מהנדסים מומחים בשיטת הבנייה הייחודית – על מנת להבטיח תהליך בנייה מקצועי מהמסד ועד הטפחות.

אופן העבודה בשיטת הבנייה המודולרית הנפחית

השיטה המודולרית הנפחית מבוססת על ניהול חכם של תהליכי בנייה, המאפשר תכנון ויישום של מבנים בני קיימא, בעלי יסודות מוצקים, הנבנים בשיטות אקולוגיות ומיישמים עקרונות של חסכוניות וסביבתיות בבחירת שיטות הבנייה ושימוש בחומרי הגלם.

למה לחכות כשאפשר ליהנות?

שיטת הבנייה הייחודית של ביתנית מתמקדת בסביבת עבודה ארגונומית תוך שהיא מפוקחת – כל שלב בתהליך עובר בקרת איכות על ידי מומחי הנדסה לתחום, משלב התכנון ועד שלבי הייצור, ההרכבה וההנחה בשטח.

הודות לזמינות הפיקוח ואפשרות הבקרה בכל שלב, שיטת הבנייה המודולרית הנפחית מצמצמת את משך הבנייה ב-70% תוך חסכון משמעותי בשימוש בכוח אדם, טרטור, רעשים וחומרי גלם.

מגוון אפשרויות הבנייה בשיטה המודולרית הנפחית

הודות לשימוש בטכנולוגיות בנייה מתקדמות, מגוון אפשרויות הייצור הינו אינסופי: בנייה לגובה, בניית בריכות וחדרי אולפן, קירות מסך דקורטיביים, יחידות הצללה אינטגרליות ועוד.

שומרים על הסביבה

השיטה המודולרית הנפחית נוסדה מתוך חשיבה אקולוגית רחבת היקף. הודות לכך, קירות המבנים עשויים חומרים המספקים בידוד תרמי ואקוסטי ברמה הגבוהה ביותר במינימום חומרים מנדפים. שיטת הבנייה האקולוגית מבטיחה סביבה נקייה וקיימות, כמו גם עמידה בדרישות התקן הירוק.

בית בתוך 90 יום מקבלת ההיתר יש לכם ראש לרוץ אחרי אישורים ומסמכים? בעידן הפוסט מודרני יש יתרון משמעותי לתהליכים המתקיימים בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר – ממוקדת תוצאות. בביתנית חושבים טכנולוגית ועובדים טכנולוגית, והודות לניסיון הרב שיש לאנשי החברה בקבלת אישורים והגשת בקשות להיתרים – אנחנו עושים את העבודה בשבילכם. במקום לרוץ אחר אישורים רלוונטיים – תנו למומחים של ביתנית לרוץ במקומכם וגם לקבל את האישורים הרבה יותר מהר. כי בשבילנו – הצלחה של הלקוח היא הצלחה שלנו.

תוספת בניה למבנה קיים
שתף את המאמר הזה:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
חזרה לדף הבלוג הראשי

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כשהתקופה קשה – הבניה קלה

אנחנו חיים בתקופה רוויית מתחים וכל אחד מאיתנו חווה את המתחים בדרכו. כאשר הכל סביבננו הולך ונעשה מעיק, כולנו צריכים להבטיח לעצמנו פינות של ביטחון.

קרא עוד »
דילוג לתוכן