דלג לתוכן דלג לפוטר

אמנותי

השיטה המודולרית הנפחית – בית עד פתח הבית

עייפים מהשכמות לצלילי דפיקות פטישים וקידוחים? תהליך הבנייה נמשך הרבה יותר זמן ממה שחשבתם? אם אתם או הקרובים לכם בחרו בשיטת הבנייה הקונבנציונאלית וזה פשוט לא נגמר, הגיע הזמן להכיר שיטה חדשה לבניית בית. הכירו את שיטת הבנייה המודולרית הנפחית: השיטה המאפשרת לאלפי משפחות ובתי אב בישראל ליהנות מווילה בהתאמה אישית בתוך שלושה חודשים מיום ההזמנה.  

רגע לפני שצוללים למים העמוקים 

בין המגוון הרחב של שיטות הבנייה הקיימות כיום אפשר ללכת לאיבוד, במיוחד אם אינכם בקיאים בטכנולוגיות הייצור השונות. כדי לעשות סדר, חשוב להכיר את שלוש "דרגות" העמידות של הבנייה הקיימות: 

  1. הבנייה הקלה – כשמה כן היא. בנייה המבוססת על שימוש בחומרים קלי משקל וכן תוך שימוש בטכניקות קלות ליישום. הרכבה של לוחות מודולריים במפעל וחיבורם בשטח הייעודי להם. 
  1. הבנייה הקונבנציונאלית – זוהי שיטת הבנייה השנייה בכובדה ועמידותה, המהווה את השיטה העיקרית לבנייה כיום בישראל. שיטה זו מבוססת בעיקר על שימוש בבלוקים ושלד רגיל המורכב על יציקות בשטח ועל עמודים. 
  1. הבנייה הכבדה – בנייה המשלבת בעיקר יסודות בטון, עשויה מינימום רכיבים על מנת להבטיח מקסימום עמידות במשך השנים. את הרצפה, הקירות והתקרה יוצקים במפעל בלי שימוש בבלוקים כלל. החיבורים מתבצעים על פי תכנון מפורט שנקבע מראש. 

השיטה המודולרית הנפחית מה זה בעצם אומר? 

אם מצאתם את עצמכם רצים מבעל מקצוע אחד לאחר, מתפללים לקבל יחס הולם ונטרטרים את עצמכם בין חשמלאים, טכנאים ואינסטלטורים – הבנייה המודולרית הנפחית שמה לשיטה הזו סוף. הודות לתהליכים מקוצרים וטכנולוגיות מתקדמות, שיטת הבנייה המודולרית הנפחית מבטיחה בית על פי התכנון הייחודי לכם, בתהליך המנוהל כולו על ידי אנשי מקצוע, מהמסד ועד הטפחות. היא מכונה כך בשל הנפח המלא בו "יוצא" המבנה מהמפעל ישירות אל בית הלקוח, כשהוא מוכן לשימוש ובמינימום חיבורים. 

מ-א' ועד ת' 

משלב החלומות ועד שלב ההגשמה, השיטה המודולרית הנפחית מנוהלת על ידי אנשי מקצוע ומיועדת להתנהלות ללא עיכובים. כל תהליכי הבנייה כולם מתקיימים במפעל עצמו והבית מגיע בשלמותו אל בית הלקוח: בלי חיבורים של שעות בשטח, בלי להשקיע ימים ארוכים בעבודת טלאים, כשתפר מכסה תפר וכל איש מקצוע רק מתקן את מה שעשה איש המקצוע שלפניו. 

ההיתר לבנות בשקט נפשי 

הסחבת הבירוקרטית יכולה להוציא אדם מהדעת, במיוחד כשמדובר בנדל"ן. על אחת כמה וכמה בישראל, הידועה במורכבות הארגונית שבה. כדי לחסוך ללקוח את הריצות, ההמתנה, הוויכוחים והמסים הגבוהים – החברה אמונה על תהליך ניהול ההיתרים: החל מהגשת הבקשות הרלוונטיות, דרך עבודה מול נציגים בתחום, העברת מסמכים לגורמים הרלוונטיים ועד להנפקת אישורים רשמיים. כל אלו מתבצעים על ידי אנשי החברה וחוסכים מהלקוח משאבי אנרגיה רבים, זמן יקר ולא מעט הוצאות. 

בית מוכן תוך 90 יום מקבלת היתרים 

מרגע שאנשי החברה קיבלו את ההיתרים לבנייה, החברה מחויבת לסיום המבנה בתוך 90 ימי עבודה. מרבית תהליכי הבנייה מתקיימים במפעל וההתקנה הסופית מתבצעת ביום אחד. בעוד שבשוק המסחרי השיטה המודולרית הנפחית משמשת באופן שגרתי, בשוק הפרטי מדובר בבשורה חדשה, ואנשי המקצוע של ביתנית גאים להביא אותה ללקוחות.  

אם אתם עדיין מתלבטים באשר לשיטה הטובה ביותר לבניית בית החלומות שלכם, שיחת ייעוץ המעניקה מידע מלא יכולה לפתור את הבעיה. המומחים שלנו עומדים לרשותכם למענה על כל שאלה או תהייה, ומנגישים לכם מידע מקצועי שיודעים רק בעלי ניסיון.  

תוך מסירות מלאה ללקוחותינו, אנחנו בביתנית מעמידים לרשות לקוחותינו את כל המידע החשוב, שיאפשר לכם לקבל את ההחלטות המושכלות ביותר בבניית בית חלומותיכם: כך, תשקיעו רק מה שאתם צריכים ותקבלו הרבה יותר ממה שאתם חולמים עליו. 

בית שנבנה בבניה טרומית מודולרית
שתף את המאמר הזה:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
חזרה לדף הבלוג הראשי

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כשהתקופה קשה – הבניה קלה

אנחנו חיים בתקופה רוויית מתחים וכל אחד מאיתנו חווה את המתחים בדרכו. כאשר הכל סביבננו הולך ונעשה מעיק, כולנו צריכים להבטיח לעצמנו פינות של ביטחון.

קרא עוד »
דילוג לתוכן