דלג לתוכן דלג לפוטר

אמנותי

בנייה קלה – לבנות בית בדרך הקלה

כבר לא מדובר בסוד כי ערכו של הנדל"ן רק הולך ועולה. אין ספק כי יותר ויותר בעלי אדמות מכשירים את השטח שברשותם לצרכי בנייה והשכרה, והסיבה ידועה: כאשר כל התחומים מאבדים מיציבותם הפיננסית, גם תחומי ההשקעה הרווחיים ביותר, ענף הנדל"ן רק הולך ומתפתח. הטכנולוגיות בתחום

למעשה, לא רק גורמים פרטיים מבינים את ערכה וחשיבותה של הבנייה: גם גופים מדיניים וממשלתיים, הצמאים לפתרונות שיכון לאוכלוסייה ההולכת וגדלה מיום ליום, מבינים עד כמה חשובים יתרונותיהן של שיטות בנייה מתקדמות בעידן בו שטחי בנייה הולכים ונעשים יותר ויותר מבוקשים.

אם לא די בגידול האוכלוסין הטבעי המעמיס על השוק ומעלה את הביקוש לפתרונות דיור יעילים ומהירים עוד ועוד, הרי שהמלחמה שהחלה באוקטובר מייצרת ביקוש העולה על גדותיו ומגביר את הצורך בדיור איכותי וזמין.

זו אחת הסיבות שהפכו את שיטות הבנייה המתקדמות, החל מבנייה קלה, דרך בנייה קלה מבטון ועד לבנייה טרומית מודולרית – המהווה פיתוח ישראלי ייחודי – לשיטות בנייה בעלות ביקוש רב. משך הבנייה הקצר אל מול התוצר המרשים – כל אלו הופכים את הבנייה הטרומית המודולרית לאחת השיטות היותר מבוקשות, והביקוש רק הולך ועולה.

קשה במפעלים, קל על הספה!

אחד היתרונות המרכזיים של שיטת הבנייה הטרומית מבטון הוא לא רק משך הבנייה עצמה: אמנם כן, בתוך חצי שנה אתם מקבלים בית חדש שכולו שלכם, אבל לא פחות חשוב מכך הוא תהליך הבנייה עצמו: בעוד שבשיטת הבנייה המסורתית תהליכים שונים מתקיימים בשטח באופן מבוזר וללא תיאום ופיקוח של גורם מרכזי אחד, הבנייה הטרומית המודולרית מתבצעת כולה בשטח התפעולי תחת עיניים המפקחות על כל שלב ואמונות על וידוא עמידה בתווי התקן הרלוונטיים וכן היצמדות לנהלים.

מהלוחות הראשוניים ביותר במבנה ועד לגימורים הקטנים היוצרים את המעטפת  – כל שלבי הבנייה עוברים תחת עיניהם המפקחות של הגורמים הרלוונטיים בתחום. כך שכאשר אתם מגיעים כבר לבית שלכם, אתם יכולים להתרווח בנינוחות ולשכוח מכל מה שעבר עליכם במשך היום.

מנוף מניח מבנה מודולרי אצל לקוח
שתף את המאמר הזה:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
חזרה לדף הבלוג הראשי

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כשהתקופה קשה – הבניה קלה

אנחנו חיים בתקופה רוויית מתחים וכל אחד מאיתנו חווה את המתחים בדרכו. כאשר הכל סביבננו הולך ונעשה מעיק, כולנו צריכים להבטיח לעצמנו פינות של ביטחון.

קרא עוד »
דילוג לתוכן