דלג לתוכן דלג לפוטר

אמנותי

בניה טרומית מהבטון – עידן חדש, תפיסת עולם חדשה

שנים שאתם חולמים על בית משלכם: חוסכים כסף ליצירת הון ראשוני, בודקים אופציות, מחכים ל"מתנה" מההורים.. בינתיים, עשרות אלפי לקוחות מרוצים כבר יושבים בבית ומתפנקים בארוחה טובה או אמבטיה מפנקת. ואתם?

החל משלב בנייה טרומית מהבטון ועד לשלב מסירת המפתח – למה לשבור את הראש?

בעידן בו תקשורת בין לאומית מתרחשת בהקלדה על מקשים, טיסות מוזמנות מהיום למחר במחירים מצחיקים ואפילו המחשב קורא את גודל האישון שלכם או את קצב הלב –  מדוע יש דירות שעדיין מצריכות חמש שנים מהחיים וכמה חבילות אופטלגין כדי להיבנות?

אלו בינינו שכבר התנסו בבניית בית בשיטה ה"מסורתית", יודעים: מדובר בהשקעה המצריכה ימים ולילות, את כל החסכונות שלכם ואולי גם כמה הלוואות ונוסף על כל אלו, גם לא מעט כוחות נפשיים. בניית בית – בין אם פרטי ובין אם במסגרת פרויקט להשקעה, לא צריכה להיות כזו ממושכת. בטח שלא בעידן הפוסט מודרני. למה? בניה טרומית מהבטון ועד לרגע בו אתם מתפנקים מול הטלוויזיה בחדר האורחים יכולה להימשך פחות מחצי שנה.

בונים ונהנים –ככה בונים היום

תיעול תהליכי הבנייה הביא ליצירת שיטות חדשות להעמדת מבנים בתוך מינימום זמן: בלי לכלוך מיותר בשטח, בלי הפרעות לשכנים, בלי רעש והחשוב ביותר! בלי הוצאות מיותרות בשל טעויות של אנשי מקצוע.

בנייה טרומית מהבטון המוכר מייצרת לנו אפשרויות אספקה של בית מוכן בתוך ארבעה חודשים כולל שלבי הגמר. רבים סבורים כי מדובר בבנייה המתאפיינת בבלאי מואץ או רמות בידוד נמוכות, כאשר דווקא ההיפך הוא הנכון:

הבנייה הטרומית המודולרית יוצרת מבנה הנדסי בעל חוזק ייחודי בתחום, הודות למאפייניו: כל אחד מהמודולים הנבנים על פי התכנון המוקדם מייצרים יחידה סגורה. בהשאלה, ניתן לומר כי מדובר בכלוב סגור של בטון וברזל, מבנה שהוא באופיו מסיבי מאד, מייצר בידוד מקסימלי מרעש וכן מחום וקור.

העברת המבנה אל השטח הייעודי מתבצעת גם היא ב"נגלה" אחת, כך שלמעשה, המבנה מגיע לשטח ברמה המוגמרת שלו כשהוא מבודד ומגובה במעטפת תרמית, בנוי לתלפיות ובעל יציבות ועמידות מירביים בתחום.

תהליך הבנייה כולו מתבצע במפעל תחת השגחתם של המומחים, כך שכל שלב מקבל ליווי ומפוקח עד לרמת הרכיב הקטן ביותר, על ידי מפתחי השיטה ומהנדסיה. כדי להבטיח כי הבתים שלנו שומרים על איכותם למשך שנים, הבנייה הטרומית מבטון מתקיימת תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בלבד ותוך עמידה בתווי התקן המחמירים ביותר בענף הבנייה.

בנייה טרומית, ניסיון "פוסטי"

הבנייה הטרומית מכונה כך בשל היותה בנויה טרום הצבתה בשטח הבנייה עצמו. כן כן, בדיוק מה ששמעתם: הבית שלכם כבר יכול להיות מוכן בחודשים הקרובים, בלי שאתם תהיו אפילו מודעים לקצב הבנייה המהיר ולפני שתספיקו לומר "ג'ק רובינזון" כבר תגלו בית חדש עומד על תילו. כל מה שנשאר הוא להציב את הבית החדש שלכם בשטח הייעודי שלו. מוכנים?

הניסיון של המומחים בתחום, לעומת זאת, הוא הרבה מעבר לבנייה: שנים של התנסות בשיטות שונות  של תכנון ובנייה, התמודדות עם מגוון עצום של אתגרים ואינספור טכניקות והתנסויות – כל אלו הפכו את המומחים בתחום הבנייה הטרומית ליזמים וממציאים בפני עצמם.

כך, למעשה, נולדה לה השיטה הטרומית מודולרית, המצאה ישראלית ייחודית המתאפיינת ב"מודולים": שלד מבנה הכולל חלונות, ריצוף, שירותים, חדרי מקלחת ומטבח – מוכנים להצבה בשטח. ומה בנוגע לבידוד?, המצאה ישראלית ייחודית המתאפיינת ב"מודולים": שלד מבנה הכולל חלונות, ריצוף, שירותים, חדרי מקלחת ומטבח – מוכנים להצבה בשטח. ומה בנוגע לבידוד?

הודות למעטפת התרמית הייחודית, נוצר רובד מיסוך מהסביבה המייצר, בתורו, שקט מוחלט בתוך הבית ובידוד תרמי אולטימטיבי. את השקט הזה לא תשמעו בשום מקום אחר.

שתף את המאמר הזה:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
חזרה לדף הבלוג הראשי

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כשהתקופה קשה – הבניה קלה

אנחנו חיים בתקופה רוויית מתחים וכל אחד מאיתנו חווה את המתחים בדרכו. כאשר הכל סביבננו הולך ונעשה מעיק, כולנו צריכים להבטיח לעצמנו פינות של ביטחון.

קרא עוד »
דילוג לתוכן